CHORVATANIA

Komunita obyvateľov a sympatizantov obce Chorvátsky Grob

Odpovede k Marynčákovmu permanetnému zavádzaniu (najmä pre Petra).

V Anonymke sa objavilo niekoľko diskusných príspevkov k mojej informácii o článku, "V Ch. Grobe to nie je ako v Číne, ale ako na Ukrajine!", ktorým som reagoval na znôšku špekulatívnych klamstiev ex - starostu Marynčáka na FB obce Ch. Grob a jeho útokov na moju osobu v čase keď vedel, že na jeho príspevok nebudem môcť on-line reagovať priamo spomínanom FB obce.

Po návrate z cesty mimo Bratislavu som vyhodnotil, že budem musieť obsiahlejšie zareagovať na príspevok osoby s menom "Peter". Jeho obsiahlejší príspevok preto uvediem aj v texte tohto môjho článku, a to vždy po častiach a aj s odpoveďou. Vždy bude šikmým a tučným písmom text od Petra a obyčajným písmom moja odpoveď.

Pepo- tie zbytky zrucanin sa budu musiet opravit resp. vybudovat nanovo,aby tam mohli firmy v priemyselnom parku podnikat. Ten material na stavbu nebudu vozit v zigulaku, ci?

Materiál na rekonštrukciu stavieb a aj na opravu cesty budú do areálu vozené od Starej seneckej cesty, pretože most ponad diaľnicu je podľa výsledkov revízie z roku 2011 vo výbornom stave. Ja dodávam, že keby si obec a polícia dôsledne plnili povinnosti a neumožnili by cez TRBC nekontrolované jazdenie akýchkoľvek nákladiakov a ešte k tomu rýchlo, tak by boli v dobrom stave aj nájazdové komunikácie. Marynčákove úbohé špekulácie o tom, že čo keď padne mostík, vyriešime tým, že po ňom budeme jazdiť iba my a ostatní vlastníci areálov na Triblavine, kvôli ktorým bol edysi ten most vybudovaný.

Nie som si isty,ale na TC je zakaz pre nakladne vozidla(aspon bol) - p.Sladecek opravte ma ak sa mylim.Ak je tam ,tak treba trestat tych ,ktori zakaz porusuju,ci?

Marynčákovi v priamom prenose a pred kamerami vysvetlil aj zástupca DI OR PZ zo Senca, že mi jednak nemôžu zabrániť vykonať prehradenie môjho dvora, ale mu taktiež vysvetlili, že mi nemôže brániť využívať TRBC, pretože sa jedná o dopravnú obsluhu. Aj tie zákazové značky pre vozidlá nad 3,5, tony sú iba s výnimkou dopravnej obsluhy, lebo vlastník má prístup na svoje nehnuteľnosti garantovaný zo zákona. Tieto zákony neplatia iba v Ch. Grobe a iba voči MCST, a.s. (viď uznesenia OcZ obce č. 29/2013 z 9.5. 2013 a č. 144/2013 z 5.12. 2013)!!!

P.Sladecek- k tomu citaniu a pisaniu Vam gratulujem, ste sikovny.Ci mate zdravy rozum, to je Vas subjektivny nazor.

Takže ak je môj zdravý rozum iba otázkou môjho subjektívneho názoru, tak potom mám zdravý rozum

Je mi jasne , ze kamiony nemate, ale povolenim pre podnikatelsku cinnost v priemyselnom parku by sa zvysil tranzit kamionov,ci?

Nie pán Peter, pretože Marynčák mal už v roku 2012 k dispozícii stanoviská, resp. podmienky budúcich užívateľov a od leta 2013 aj ich písomné záväzky, že TRBC na Čiernu Vodu nebudú využívať pre nákladnú dopravu. Ale on najskôr s pomocou Fašungou klamal, že dokonca ja som sa vyjadril o zlom stave mostíka a keď mu verejne zástupcovia NDS, a.s. oznámili, že mostík je v poriadku, tak začal "špekulovať", že čo keď ten mostík spadne. Keby dostal garanciu, že nespadne, tak by si vymyslel dôvod napr. riziko z pádu meteoritu priamo na most. Prečo to Marynčák voči MCST, a.s. celé tri roky robil, bude musieť vysvetliť vyšetrovateľovi.

Apokial viem citat, tak obec len chce aby bola zabezpecena doprava mimo obec....to je pochopitelne, ci?

To naozaj pán Peter? A ako sa to prejavilo za celé obdobie panovania toho nesebakritického a egocentrického ľudského jedinca? Ja chcem dostať na zem tú planétu z diamantov, čo vedci objavili, takže sme na tom s časťou Čierna Voda okolo TRBC rovnako - obec nemá zabezpečenú nákladnú dopravu mimo obce a ja nemám planétu diamantov. Ale tak veľmi sme to obaja chceli!!!

K tomu Marynčákovmu "akože snaženiu" a k mojim konkrétnym krokom mám ešte minimálne tri poznámky:

  • Ja na rozdiel od Marynčáka (ktorý to mal robiť za moje a aj Vaše peniaze a ktorého výsledky  "akože snaženia" sú uvedené aj v tom príspevku, na ktorý som reagoval, resp. ešte aj v jeho liste spoločnosti MITAN, s.r.o., kde priamo skonštatoval, že sa mu nič nepodarilo zabezpečiť) som za svoje peniaze aj s niektorými partnermi permanentne komunikoval (písomne a aj osobne) s NDS, a.s. a aj s Ministerstvom dopravy, s BSK, ... No a na základe týchto konzultácií sme aj s partnermi navrhli riešenie, o ktorom som informoval aj verejnosť na FB obce (lebo sa na to ľudia pýtali) v tomto článku: "Ako by to mohlo byť."
  • Okrem toho, že sme to navrhli a odkonzultovali, sme to pripravili aj ako súčasť procesu etapovitej legalizácie TRBC, ktorú odobrili všetky dotknuté subjekty, iba Marynčák vôbec neodpovedal a hral sa na to zariadenie, čo na rôznych show vyrába hmlu. Aktuálne si to ľudia z obce po odchode Marynčáka preverili u tých dotknutých subjektov a vydali súhlasné stanovisko k návrhu MCST, a.s. O tom ale v samostatnom článku.
  • Keď už toľko hovoríme o zabezpečení dopravy mimo obce, tak by ma zaujímalo, ako sa pozeráte na rozsah dopravy po ceste cez starú časť obce Ch. Grob, ktorou sa presúvajú nákladiaky od Pezinoku smerom na kruháč pri Bernolákove? Alebo ako sa pozeráte na dopravu stavebného materiálu kamiónmi do stavebnín na Školskej ulici? Mimochodom tie stavebniny už rok mohli byť odtiaľ preč a možno by sa okrem dopravy v tejto lokalite zlepšila situácia aj v školských a predškolských priestoroch.

A zabezpecit dopravu na papieri cez ten mostik ponad dialnicu....z dlhodobejsieho hladiska- tomu ani sam neverite...ked bude pripojenie na dialnicu, myslim ze obec nebude mat absolutny problem Vam cokolvek podpisat.

To nie je o tom pán Peter,čomu ja verím alebo neverím. To je o tom, čo hovoria zákony. Ja som Marynčákovi viackrát napísal, že O.K., my počkáme. Ale dovtedy nebudeme platiť dane za niečo, čo nevyužívame a neprináša nám to zisk. Alebo teda keď nevyhovuje to dopravné pripojenie pre nás, tak nech nevyhovuje aj pre ostatných. Aby sme čakali všetci. Je to tak správne, či?

Počet zobrazení: 250

Komentár

Komentáre môžu pridávať iba členovia CHORVATANIA.

Pripojte sa k sieti CHORVATANIA

© 2024   Created by Štefan Sládeček.   Používa

Symboly  |  Nahlásiť problém  |  Podmienky služby