Ako tak sedím a premýšľam nad starým rokom, spomenul som si, že na jeho uzavretie treba urobiť ešte jeden krátky odpočet - vyúčtovanie nákladov na volebnú kampaň.
Zákon mi síce neukladá takúto povinnosť, ale preferujem transparentnosť a naozaj niet čo tajiť:
Volebná kampaň ma stála 415.44 EUR. V tejto sume sú započítané všetky náklady predvolebných aktivít, na ktorých som sa podieľal ako člen volebného združenia Nádej (zabíjačka, víno, plagáty a tlačoviny, poštovné atď.). Suma nezahŕňa pohonné hmoty a iné súvisiace marginálne náklady.
Som presvedčený, že keby som išiel do kampane samostatne, stála by ma pri rovnakom marketingovom úsilí viac. Volebnú kampaň zabezpečovala reklamná agentúra A-Z Marketing a.s. a týmto ďakujem jej pracovníkom za profesionálny prístup.
No a ešte je tu jedna výrazná nákladová položka, ktorá nie je súčasťou vyššie uvedenej sumy - môj čas.
Faktúru na túto položku mi vystavila manželka. Výšku radšej neuvádzam... 8-) Ale chcem sa jej (manželke) aj takto poďakovať, že ma (napriek občasnému frflaniu) podporovala a pomáhala mi. Sľubujem jej, že sa najbližšie 3 roky budem predvolebných kampaní strániť...
Komentáre môžu pridávať iba členovia CHORVATANIA.
Pripojte sa k sieti CHORVATANIA