Komunita obyvateľov a sympatizantov obce Chorvátsky Grob
Dňa 14.7. 2015 bolo Okresným úradom Senec, Odbor cestnej dopravy a pozemných komunikácií (OCDaPK OÚ Senec) spoločnosti MCST, a.s. ako stavebníkovi dôležitej stavby I. etapy Okružnej križovatky Vajnorská – Pezinská – Triblavinská v časti Čierna Voda obce Chorvátsky Grob (ďalej len „I. etapa OK Vajnorská“) vydané stavebné povolenie č. OU-SC-OCDPK-2015/006386/2/MAN.
Ešte predtým sa spoločnosť MCST, a.s. pokúšala vo veci vyjasnenia niektorých majetkovo-právnych rozporov ohľadne budúcej stavby OK Vajnorská komunikovať s Úradom Bratislavského samosprávneho kraja (Úrad BSK), ale žiaľ neúspešne, resp. skôr márne, resp. zbytočne. Preto MCST, a.s. po doručení tohto listu od podpredsedu BSK Ing. Bertu, CSc podala na OCDaPK OÚ Senec odvolanie voči uvedeniu niektorých podmienok Úradu BSK a Regionálne... v stavebnom povolení č. OU-SC-OCDPK-2015/006386/2/MAN ako takej súčasti podmienok predmetného stavebného povolenia, ktoré budú podmienkou pre vydanie kolaudačného rozhodnutia pre I. etapu stavby OK Vajnorská , pretože zasahujú do majetkových práv tretích strán a nie sú teda stavebníkom MCST, a.s. vykonateľné.
Zároveň spoločnosť MCST, a.s. podala na Úrad BSK podrobnú analýzu, resp. reakciu na všetky argumenty z vyjadrení Úradu BSK, ktorá je zhrnutá v tomto ostatnom liste č. MCST-4-1860/0708-OK, obsahujúcom aj celkom 4 prílohy, a to
* vyššie uvedený list od podpredsedu BSK
* vyššie popisované odvolanie MCST, a.s. na OCDaPK OÚ Senec voči stavebnému povoleniu,
* ďalej kópiu listu Úradu BSK č. BSK č. 00036/2015/PK-96 10326/2015PK-97
* a snímku katastrálnej mapy premietnutej do okolia Projektu PROMCEN okolo c...
Týmto listom MCST, a.s. otvorila pomerne zásadnú otázku o tom, kto mohol, resp. kto mal regulovať "divokú výstavbu na Čiernej Vode" a kto by teraz mal byť pri riešení súvisiacich problémov najviac aktívny a aj finančne zainteresovaný.
Ako bolo zvykom v minulosti, budeme aj o vývoji v tejto kauze podrobne informovať.
Komentár
Vcelku správne pán Michalík, len s jedným malým rozdielom.
Pri tých ostatných prípadoch nútili úrady developera do stavby OK alebo do riešenia dopravy, ale v tomto prípade to je naopak.
Ale ako sám píšete, zrejme sa to v blízkej dobe môže aj zmeniť.
Tak som sa pri čítaní riadne zapotil... Dobrá formulácia je kto mal regulovať "divokú výstavbu na Čiernej Vode" a kto by teraz mal byť pri riešení súvisiacich problémov najviac aktívny a aj finančne zainteresovaný. Ale vyriešime to pekne MODERNE. Zrejme ostane len pri tom slovíčku mal.... V podobnom duchu a logike by sa dalo povedat, že aj na okružné križovatky pri Triangli, alebo pri výjazde z MA2 by teda mal financovať okrem developera aj správca cesty alebo BSK a nie len developer. Nuž vidím to tak, že najjednoduchšie riešenie je proste sa vykašĺať na okružnú križovatku, veď koľko ich bolo predpísaných a ani jedna sa nerealizovala. A okrem obyvateľov to niekoho trápi ? Zjavne Nie. Tak prečo si myslieť, že v tomto prípade by to malo byť inak. Vyriešiť si prístup do lokality sa dá aj inak cestou menšieho odporu a bude po vtákoch ....Jednoduché riešenia nie sú síce ozajstnými riešeniami, ale fungujú spoľahlivo. Veru, veru "niet dymu bez ohňa"......, ale ani ohňa bez dymu.
© 2024 Created by Štefan Sládeček. Používa
Komentáre môžu pridávať iba členovia CHORVATANIA.
Pripojte sa k sieti CHORVATANIA