CHORVATANIA

Komunita obyvateľov a sympatizantov obce Chorvátsky Grob

******************************************************************************************************************************************************

*                       Hľadáte kontakty na služby/servis/obchody v Chorvátskom Grobe a okolí ?                    *

*     Všetko na jednom mieste nájdete na webstránke: www.pomahamesi.sk - tu sú linky na úrady, lekárov, lekárne, odchody a trasy     *

*                       autobusov, obchody, služby, e-shopy, farnosť a aj mnohé ďalšie info o Chorvátskom Grobe, Čiernej Vode a okolí.                           *

******************************************************************************************************************************************************

Návod ako na to.... alebo náhoda je sviňa. Ako sa robí transparentné verejné obstarávanie ?

Pojednanie o tom, že príliš veľa náhod škodí verejnému obstarávaniu.

Napríklad. Naše obecné verejné obstarávanie na PR agentúru bolo zadané zmluvnej firme Vision s ktorou má obec zmluvu. Samozrejme sa nikto sa neunúval,  aby tento výber a informácie o obstarávaní bolo zverejnené na stránke obce. / Nateraz akceptujme vysvetlenie, že to je z dôvodu nefunkčného servisu obecnej web stránky a nie z dôvodu, aby sa do výberu prihlásil niekto nevhodný. / Následne spoločnosť Vision podľa nejakého kľúča vybrala, alebo sa prihlásili tri firmy a vyhrala spol. Neopublic . Dodatočne srdečne gratulujeme.

......Čisté a transparentné ako víno.....

 

Škoda že v tomto výbere je „ toľko náhod “, ale všetko je možné.... 

Náhoda č. 1  - Nie je zaujímavé, že do výberu bol prizvaný popri nadnárodnej agentúre s cca 30 zamestnancami aj fantóm, ktorý nemá tel., web, mail, zamestnancov a navyše sa človek s rovnakým menom Roman Záhorec  sa objavuje aj ako zamestnanec vo víťaznej agentúre Neopublic ? Asi náhoda.

odkaz na to ze Neopublic robi svetove PR a Roman Záhorec uvedený vo funkcii - Managing Director - http://neopublic.sk/neopublic-robi-svetove-pr/

Vo verejnom obstarávaní sa spomína ako jedna z troch firiem Roman Záhorec - Publius
výpis z registra a údaje o firme  - http://www.zrsr.sk/zr_vypis.aspx?ID=4&V=U

uvedené meno a firma sa vyskytuje aj na adrese Vyšehradská 37, 851 06 Bratislava tel. kontakt 02/ 20713509 - http://telefonny.zoznam.sk/telefonne-cislo/6f3610ad7c349b72821a1067...,

Všetky ostatné kontakty smerujú na údaj Budatínska 51, 851 06 Bratislava.

To je tak asi všetko, čo sa o tomto kandidátovi dá zistiť. Je fakt podozrivo zaujímavé že nikde, opakujem nikde sa na túto osobu nedá nájsť aktuálny tel. ani mailový kontakt. Aspoň mne sa to nepodarilo. To by ma teda zaujímalo, kde z desiatok fungujúcich PR agentúr tohoto kandidáta, ako jedného z troch do výberu vyhrabali. Asi náhodou...

žiadna úradná doba - http://roman-zahorec-publius.slovakiatrade.cz/oteviraci-doba

podľa tohoto 2012, 2013 ...žiadny zamestnanci / s kým a ako chcel poskytovať služby zadefinované v podmienkach výberu ? http://www.finstat.sk/41472811

Ak by chcel niekto foto / hlavne pre dámy / tak ešte info na https://sk.linkedin.com/in/zahorec

Náhoda č. 2  - Nie je zaujímavé, že víťazná PR agentúra sídli na tej istej adrese ako spoločnosť, ktorá má registráciu na web stránku www. moderna obec.sk ? Asi náhoda.

registračné údaje web domény www.moderna obec.sk - sú na stránke https://www.sk-nic.sk/search.jsp?search_type=search_dom&search_...

z čoho sa dá podľa IČO 35907436 zistiť , že doména modernej obce je registrovaná na spoločnosť QUICK s.r.o.

a ďalším krokom na http://orsr.sk/vypis.asp?ID=42055&SID=2&P=1  zistíme , že konateľom je xy s údajmi bydliska atď....

následne na adrese http://www.zoznam.sk/firma/2837257/Quick-Bratislava
a ešte lepšie na adrese http://www.bequick.sk/Contact.html

zistíme, že spoločnosť  QUICK s.r.o., ktorej konateľom je osoba blízka pánovi starostovi a víťaz obstarávania PR agentúra Neopublic , ktorá vyhrala výberové konanie, sídlia, alebo sídlili  čuduj sa svete,  na tej istej adrese Galvaniho 7/A , 821 04 Bratislava. Opäť sa naskytuje otázka. Nie je zaujímavé, že z toľkých PR agentúr , zrovna tá,  čo vyhrala má tú istú adresu ako firma blízka starostovi ? Asi náhodou...

Náhoda č. 3Nie je zaujímavé, že na adrese http://www.modernaobec.sk/wp-content/uploads/2014/11/magazin-Modern...

nájdeme predvolebný magazín s názvom „ Moderná obec pre moderných ľudí “. Vyšlo dávno pred voľbami a na strane č. 6 je ako redaktorka, čuduj sa svete , náhodou uvedená p. Klára Horváthová terajšia redaktorka nového Chorvatana, teraz  pod krídlami víťaznej PR agentúry a zamestnankyňa agentúry Neopublic. Asi náhodou...

Ešte info pre pánov – viď foto / fakt kosť/ https://sk.linkedin.com/pub/kl%C3%A1ra-horv%C3%A1thov%C3%A1/39/100/4b1 - pani Klára Horváthová , funkcia  Media Specialist at Neopublic Porter Novelli , jej foto + profesijný životopis, v Neopublic 8 mesiacov, zamestnaná od september 2014

 

Záver si každý môže urobiť sám . Necháme na vlastnej interpretácii...

Samozrejme ako to v týchto prípadoch chodí, môže sa jednať o " masívny zhluk náhod ".

Zrejme má zmluvná firma obce, ktorá zabezpečuje verejné obstarávanie šťastie a miluje náhody.

 

No nevadí, možné je všetko. Aj náhody. A ako píše veľa diskutérov na sociálnych sieťach,  nezaťažujme tým ľudí , máme oveľa vážnejšie starosti.

 

Tak sa milí občania nezaťažujme a počkajme si na ďalšie verejné obstarávanie.

 

......Dúfajme už bez „ náhod “ ! ! !

Počet zobrazení: 505

Komentár

Komentáre môžu pridávať iba členovia CHORVATANIA.

Pripojte sa k sieti CHORVATANIA

Komentár osoby axer o Apríl 22, 2015 na 3:53pm

Fuha, no ak toto je pravda, nielen ze treba okamzite zrusit zmluvu s Neopublic, ale asi treba zvazit aj defenestraciu starostu. Ved este nic pre obec nespravil a uz tuneluje.

© 2018   Created by Štefan Sládeček.   Používa

Symboly  |  Nahlásiť problém  |  Podmienky služby